30 december

Jaha, snart var detta året slut. Varit ett ganska omtumlande år, med mycket som har hänt. Pappa gick bort den 26 januari, jag fick körkort den 2 februari, jag fick jobb på ISS den 23 februari, pappa begravdes den 25 februari, sen trallade det på ett tag. Fick gå från ISS den sista maj, var arbetslös i cirka två veckor sen ringe de från SAFT och jag började jobba där midsommarveckan. Firade midsommar på Öland med Mathias familj. Jobbade på hela sommaren och den 5 september fyllde jag 20. Har typ handlat på Systemet en gång sen dess. Är bortskämd med att älskling gör det åt mig. Fick gå från SAFT i mitten på november nu och i ungefär samma veva började jag spela med Kristinebergs FF. Har firat jul och nur är vi här. Har hänt massa mer som jag antingen inte kommer ihåg just nu eller helt enkelt inte orkar räkna upp. Hur som helst så har jag älskling och Bella. De är världens underbaraste! Vill aldrig vara utan de två.
Just nu sitter han och Åsa och kollar på någon rysare, Barnhemmet, jag gör allt för att slippa se teven för jag hatar sådana filmer. Vad är det för fel på komedier? Gammal bild men gud så söt!

                      


Kommentarer
Postat av: Bulan

KRAAM!



Ja vännen, nu håller vi tummarna för de nya året! :) Vi förtjänar ett bra år!

2010-01-03 @ 22:57:35
URL: http://lisakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0