Dan före, dan före, dan före dopparedan

Sitter här i soffan och snörvlar. Är typ frisk nu, det är bara näsan som ska vara jobbig och lite hosta, men det hindrade inte mig från att träna igår ska träna ikväll och imorgon också. Sen är det Rödsle damcup den 3 januari. Idag ska det städas här hemma, sen ska julskinkan inhandlas så att svärfar kan vara gullig och laga den åt oss. Har ingen direkt julkänsla heller. Konstigt. Det ligger massor av snö, det är kallt, granen är intagen, klapparna köpta och alla tomtar framme, men ändå så vill inte känslan direkt komma. Äsch, har ju fortfarande tre dagar på mig. Siter och kollar på Nyhetsmorgon nu, de slår in julklappar. Hon är helt sjuk, den kvinnan. Jag är glad om pappret är helt när jag slår in mina klappar! Fick lite goa bilder av Åsa från i onsdags när vi var ute och åt, de följer nu och jag skriver senare idag. Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0