Dan före, dan före dopparedan

Sitter här hemma och snörvlar. Snart är det jul och snart ska vi få mycket tid ihop, jag och älskling. Han ska vara ledig hela elva dagar i jul och nyår. Jag tror han behöver det också, var ledig så pass lite i somras. Jag har en liten segdag idag. Sitter mest och tänker, orkar inte riktigt ta tag i något, men ska ändå ner i tvättstugan senare. Måste dammsuga också och sen är det träning ikväll. Det är nog nyttigt, det behöver jag. Är ju bara två träningar kvar innan Rödsle cup. Ska bli så himla skönt att kanske få börja jobba i januari. Jag är så trött på att gå hemma! Då har vi lite planer, älskling och jag, men det är inget jag berättar om här...

Tittar på teven nu. Messi vann priset som världens bästa spelare. Så himla skönt att inte Zlatan ska vinna allt skit.

Funderar på vad jag ska ha på mig på julafton. Har ingen aning. Älskling ska ha svart skjorta med en smal röd slips till, så jäkla snyggt. Skulle ju vara gutt om man kunde matcha lite i alla fall, men jag har absolut ingen aning om vad jag ska ha på mig, inte en blekaste...

Nej, om man skulle ta sig i kragen och dammsuga lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0