New day

Jaha, idag ska man till Långemåla och vara hundvakt. Trist att sitta där hemma helt själv. Tur att mamma har många kanaler och många filmer. Första natten utan älskling sen pappa gick bort, tror jag. Får väl gå igenom mitt gamla rum och se om jag hittar någonting roligt där. Stackars älskling. Jourklockan har inte gjort annat en pipit inatt. Han har knappt hunnit lägga sig i sängen förrens han har varit tvungen att åka till jobbet igen. Tror han skulle gå hem tidigare idag. Behöver han så han får sova lite! Gutt med träning igår, redan sugen på nästa träning! Måste boka klipptid också. Får se om jag bara klipper eller om jag ska färga också. Mitt hår är katastrof just nu! JAG HAR TRÅKIGT! Måste städa också. Ska bjuda svärföräldrarna på mat i helgen. Bla bla bla, skriver bara för sakens skull känns det som. Som avslutning bjuder jag på en av mina absoluta favoritbilder på älskling och Bella. Nästan exakt ett år sen den togs.

                       


Kommentarer
Postat av: Bulan

Hej vännen! Inte visste jag att du hade en blogg. Var beredd på att jag kommer läsa den i framtiden! :)

Kul att få följa dig. :)

Saknar dig!

Kramar

2009-12-09 @ 16:29:44
URL: http://lisakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0