Ny blogg

Jaha, då har man skapat en ny blogg. Har haft en förut, men inte skrivit på den på länge och bestämde mig för att det behövdes en nystart. Har ju trots allt all tid i världen nu när man är "lyxhustru", eller med andra ord, arbetslös...
   Vem är då jag? En tjej/kvinna/flicka, välj själv, på 20 år boendes i en tvåa i Oskarshamn på Sveriges västkust tillsammans med min älskade kille Mathias och våran goa golden Bella. Jag har en mamma,Marie, boendes i Långemåla och en bror,Simon, boendes i Norrköping. Pappa gick bort  januari 2008 i cancer (vilket jag nog kommer skriva en del om). 
   Det jag tycker om att göra är att vara med min familj och att spela fotboll. Fotbollen är man uppvuxen med sen innan man kunde krypa, pappas "fel". 
   Nu börjar detta kännas som någon konstig kontaktannons, men jag tänkte det kunde vara skoj om ni som läser, om det blir några, vet lite om mig i alla fall. 
Nehe, nu ska jag gå och göra min syssla som lyxhustru, städa... 

// Karin 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0