Old pics

I det här inlägget kommer det följa lite bilder från lördagskvällen. Håret ser ut som jag vet inte vad för jag hann inte platta det så det får ni stå ut med. Hade första dagen på praktikplatsen idag. Har suttit i telefon non-stop typ mellan klockan nio och två. Roligt när vissa inte ens vet vad e-post är för något. Jag menar, hallå! 2010, here we come. Ska bara jobba tisdag onsdag den här veckan också, sen är det julledigt. Nu tänkte jag se på Ghost wisperer. Stavning? Mycket bra program. Förresten, tack Åsa för bilderna och att du gick ut med Bella.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Går Ghost Whisperer på TV ? :O Bra smak du har :)

2009-12-14 @ 19:16:42
URL: http://cutesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0