Rubrik

Sitter man ensam hemma. Mathias har åkte med svärfar och tvättat bilen. Blev en bra kväll igår. Men de blev inte de kläder jag hade tänkt mig, blev istället min lila loosfitklänning. Åsa ska skicka bilder sen så ni får se. Maten blev okej. Inte riktigt perfekt med godkänt. Trivsel sen att bara sitta och dricka vin, lyssna på lite musik och bara mysa. Till och med Åsa drack vin. Jag är stolt! Idag har jag tränat boll. Gick sådär. Lite halvdålig dag idag, men ändå godkänt. Kommer ett inlägg igen när jag fått bilderna från Åsa.
Kram kram


Kommentarer
Postat av: Åsa

haha liiite iaf ;P <3

Du får bilderna på ett USB, det andra tog för lång tid. Men kan ju kanske komma förbi med det i mon när jag ändå e ledig ? Kramkram

2009-12-13 @ 20:42:28
URL: http://cutesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0