Update

Var ett tag sen jag la in något nu. Har väl varit lite upptagen med praktik träning och en fantastisk utekväll. Vi var ute och åt på Lilla Krogen igår för Mathias föräldrar firade 20årig bröllopsdag. Porslin tror jag det är. De är så gulliga! Det blev mycket god mat. Plankstek, black and white. Det är så det bara vattnas i munnen. Plankstek är så fenomenalt gott! Sedan blev det friterad banan med gladd till efterrätt och lite god dricka när vi myste ner i VIPavdelningen. De fick en jättefin tavla av Mathias, mig, Daniel och Åsa som jag hoppas de blev jätteglada över.
   Just nu sitter jag här och kollar på efter tio där Kenza och Foki är med. Pratar om bloggandet. Har sett det här klippet förut och det är ganska bra. Snön YR utanför. Det är något enormt alltså, helst har man ingen ork att gå utanför dörrren men jag ska nog änåd våga mig ut på stan en stund med svärmor, för hon är ledig idag. Ligger inte den här snön kvar till jul så blir jag förbannad för den har bara kommit i onödan i så fall. Det är värsta stormen typ, träden bara lutar massor. Jag tror inte ens Bella tycker om det här. Hoppas på att Åsa ska skicka några bilder till mig från igår, vore snällt. Tills vidare kommer det lite bilder från idag.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja inte kul o va hemma i dag men ändå skönt att slippa ge sig ut i vädret. Det är mest fint att se på ^^

Innan jag la mig igår gjorde jag ett blogginlägg och kollade andras bloggar. stängde av datorn som vanligt sen men i dag går det inte att starta den trots att sladden e i. Blev lite nervös nu för det eftersom jag va så dum och raderade bilderna från kameran i går. Får ta med den till datanissen i mon men e rädd att han gör som sist så allt raderas då.

Detta var inte kul :/ Får hoppas på de bästa. Kram

2009-12-17 @ 11:46:11
URL: http://cutesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0