Film

Igår såg jag och älskling på film. Jag fic äntligen hyra Allt för min syster, för älskling har inte velat se den innan. Fick nästan tvinga honom nu också visserligen... Det var en väldigt sorglig och nästan otäck film men samtidigt väldigt sevärd. Kändes som att jag grät genom hela filmen så det kanske inte är en fredagsfilm... Har varit riktigt skönt att ha en lång helg med älskling. Har ätit massa god mat och myst. Idag har jag ett relativt späckat schema. Först ska jag vara på Lernia kl.11, tänkte dammsuga innan det om jag orkar, sen kl.17 ska jag vara på Intersport för klubbkväll och hämta ut mina KFF-kläder, kl.18 är det samling för match mot Rödsle och kl.2245 är det dags att börja jobba. Tänkte försöka sova lite där mellan lunch och fyra. Annars blir det en seg natt. Plus att jag måste hinna åka till Maxi och laga middag också. Mycket nu!

Måste berätta en rolig historia som faktist är sann. Det var såhär att mormor och farmor var på samma PRO-resa och delade rum. När de satt där på hotellrummet så upptäckte farmor att det fanns porrfilm på teven. Hon tyckte att det var jättehäftigt och gick ut i korridoren och hämtade de andra pensionärerna medan mormor satt och höll för ögonen. (de var väldigt olika som personen, som man kanske kan förstå...). När det sedan var dags att betala så tog mormor skamset upp plånboken och sa att de fick väl dela på det då. Då sa farmor: Äh, då såg ju ingenting ändå. Jag kan bara föreställa mig att hotellpersonalen hade roligt åt det efteråt. Det roliga är att jag verkligen kan se detta framför mig för det var så typiskt både mormor och farmor. Saknar er så mycket! <3


Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

hur är din onsdag sötnos? (:

2010-04-07 @ 20:31:15
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0