Nötkakor

Idag har jag bakat mormors nötkakor. När de har svalnat och stelnat lite ska jag provsmaka. Jag hoppas verkligen att de blir lika goda som mormors för jag älskade de kakorna! Nu ska jag ta tag i att städa lägenheten också. Känner mig riktigt pigg och hurtig idag. Ska nog laga lite fläskpannkaka också tills älskling kommer hem. Sen blir det träning ikväll. Hoppas det kommer riktigt mycket folk. Det är så kul att träna då! Det ska bli så himla skönt med en långhelg till älskling. Å, kom på att vi måste till Systemet också och köpa öl till mamma. För där kommer det ju inte att vara smockfullt... Skickar med lite blandade bilder. Bella är världens skönaste hund. Sen blir det gårdagens kläder, lite egobilder och självklart bilder från baket.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0