Träningsläger

Om någon timme är det dags att åka på tränigsläger till Hässleholm. Det ska bli riktigt skönt. Det enda negativa med det är att jag bara har fått sova en natt med älskling sen i lördags och inte kommer att få sova med honom förren fredag natt heller. Kändes jättekonstigt att gå och lägga sig igår och det var mörkt. Jag sa till Mathias att jag nästan blev lite mörkrädd. Det var tur att han var där! Bella har blivit världens slöaste hund. De första gångerna när jag gick och la mig kl.7 så stod hon bara i sovrumsdörren och glodde på mig men nu går hon och lägger sig innan mig OCH ligger kvar när jag går upp. Jag tror inte det är nyttigt för den där hunden... Visserligen har hon ju älskling åkt inlines med henne innan jag kommer hem från jobbet, men ändå...

hörs efter helgen. puss


Kommentarer
Postat av: Åsa

Men Karin jag går ju in här flera gånger om dagen utan att du slängt ut något nytt, skärpning skärpning ;)

2010-04-26 @ 18:49:04
URL: http://cutesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0