Länge sen

Oj, nu var det länge sen jag skrev. Sorry. Åkte ju hem från Långemåla i torsdags eftermiddag men sedan fick mamma problem med flyget som var försenat och fick landa i Växjö istället så klockan halv tio på kvällen fick jag bege mig till Långemåla igen för att inte hundarna skulle vara ensamma för länge. Mamma kom hem halv två på natten, tror jag. Sedan på fredag åkte jag hem vid lunch efter att mamma och jag hade ätit plättar. Sedan på kvällen så badade jag och mamma och sedan åkte jag och älskling hem till hans föräldrar och åt tacos. I lördags tränade jag och sedan åt vi trerätters hemma hos Mathias föräldrar. Igår så var vi hemma hos mamma och åt mat och bara hängde (Vi äter ju aldrig hemma...) Idag så går jag och småplockar här hemma, älskling kommer väl snart hem på lunchen kanske. Jag har börjat spela tvärflöjt mer nu. Beställde faktiskt två notböcker idag för jag har haft de andra gamla så oändligt länge och är lite trött på dem. Jag beställde dels Lord Of The Rings: Instrumental Solos Flute (som gammalt sagan om ringen-fan jag är)och sen beställde jag Dip In: 100 Graded Flute Solos. Det är mycket bra låtar i den senare medan sagan om ringen blir en mer överraskning, men med den skulle det följa en CD också så det blir nog skoj. Lite mer avancerat också. Nu ska jag plocka disk innan Mathias kommer hem och så dammsuger jag och torkar golv efter det.

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0