Långemåla

Jaha, då sitter man här i Långemåla och försöker komma på något vettigt att göra. Kom hit igår vid ett-tiden. Då tog jag tag i att skotta uppfarten. I en och en halv timme! Jag var helt dyngsur efter det. Sedan kom älskling. Vi tog hundarna på promenad. Sedan gjorde vi toast och bara slappade. Har sovit hyfsat gott inatt i alla fall. Var uppe en sväng när älskling åkte till jobbet och la mig sedan en stund igen. Nu har jag försökt få liv i pannan och det ser ut som att det har lyckats nu och sen har jag varit ute och gått, med alla tre hundarna! De är en utmaning, vill jag lova. Hoppas det går någon bra film på teven ikväll. Åker nog hemåt igen framåt fyratiden när hundarna har fått kvällsmat och kvällspromenad.
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0