Shopping

Tog en sväng till stan (kan fortfarande inte fatta att jag kallar Oskarshamn för stan) med Åsa idag. Hittade världens läckraste skor som man bara dreglar över. Världens killerklackar. Men man ska väl ha några sådana också. Skrämmande tanke att jag bara för några år sedan inte ens kunde tänka mig klackar. Skitsnygga var de med nitar och dragkedjor som detaljer. Frågan är bara om jag kommer kunna gå i dem... Sedan köpte jag ett vitt linne och en rutig oversizeskjorta. Tog en fika på Orkidéa (stavning?) också. Tog en toast med kyckling créme fraiche och ketchup och Åsa tog Dumlepaj. Åsa med en så söt kommentar
-Är det kyckling?
-Nej, Åsa, det är ost
... 
Följt av värdlens skrattanfall från min sida...  

See you later...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0