Today

Jag orkar inte skriva en massa rader om vad jag har gjort senaste tiden. Orkar inte göra någonting idag. Fattar inte hur man kan vara så orkeslös av att bara gå hemma. Det är sjukt! Jag sitter bara hemma och deppar känns det som. Ska alla fall ta tag i mitt liv och dammsuga nu tänkte jag. Sen i eftermiddag ska älskling och jag till stan. Jag ska titta ut mig ett par nya målvaktshandskar, tänkte jag. De gamla är riktigt slitna nu! Usch jag vill bara skriva rakt ut och gråta idag. Vad less jag blir. Imorgon får jag hitta på något att göra på dagen, typ gå på stan eller något för annars kommer jag ruttna här hemma. Vill ha ett jobb nu! Stackars älskling som får stå ut med mig när jag är såhär. Behöver ett träningspass i kroppen nu, allt känns så mycket bättre då. Bokade tid hos ungdomsmottagningen idag också. Dags för nya piller. Inte roligt om man glömmer skaffa nya... Förresten, helt appropå något annat så kan det sluta snöa nu! Det tycker jag i alla fall. Dags för vår nu så man kan börja klä av sig alla vinterkläder och njuta i solen vid husväggen. När snön smälter ska jag även lägga en sten (som jag köpte i Norrköping) vid pappas grav som det står Älskade pappa på och med ett hjärta. Tyckte den var så fin när jag såg den i affären så jag var bara tvungen att köpa den. Saknar pappa mest av allt!

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0