Tråkdag

Har en tråkdag idag. Orkar inte riktigt ta mig an någonting... Eller jag har lyckats ta mig i kragen och gått ner i tvättstugan i alla fall. Snart dags att gå ner igen. Fattar inte varför jag är så seg, orkar inte gör något! BLÄ! Hur eller hur, jag och Åsa ska rida på lördag och det blir skoj! Länge sen nu. På söndag blir det fotbollsträning och så ska vi nog åka och titta på valpar. Nästa helg är det trivselkväll i klubbis på lördagen. På söndagen ska jag först fronta på MAXI (med laget) och sen blir det match mot Högsby med både A- och B-lag i Kristinebegshallen. Jag ska nog stå i båda matcherna. Helgen efter det blir det turnering i Västervik. Mycket på schemat nu...
Tänkte dela med mig av min förtänkta trerättersmeny som ska komma någon gång i framtiden.

Fördrink:
  
???

Förrätt:
  
Hemgjord gazpacho med hembakat italienskt lantbröd till krutonger.

Huvudrätt:
   Ugnsstekta kycklingfiléer med klyftpotatis och rotfrukter med en youghurtsås med smak av honung och citron till.

Dessert:
   Stekta bananer med vaniljglass.


Jag längtar, men som ni kanske förstår så blir det inte inom den närmaste framtiden, tråkigt nog...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0