2010

Ojsan, kommer ta ett tag innan man vänjer sig vid att skriva det, 2010... Var en underbar kväll igår, enligt mig. Först var vi i Gröndal och åt lite mat och myste till det. Sedan åkte vi hem till oss. Mamma kom, Mathias föräldrar, Åsa, Daniel och Frida kom. Vi åt lite ostbricka med god frukt och så. Sedan satt vi bara och pratade skit och umgicks fram till tolvslaget när vi gick ut och skålade för det nya året. Det smällde överallt och jag är så glad att man har en hund som inte är rädd för smällare! Det är så fint ute just nu. Det är kallt, hög luft, solen skiner, samtidigt som det snöar. Helt underbar start på det nya året. Nu ska nog vi hitta på någonting med våra liv, tror jag. Hoppas på lite bilder från Åsa sen. Känns som att det inte är första gången jag skriver det (förlåt Åsa), men jag tror inte hon har någonting emot det...

GOD FORTSÄTTNING ALLIHOP!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Lugnt Karin, Bra du påminner mig ;) <3

2010-01-04 @ 14:03:18
URL: http://cutesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0