4 januari 2010

Jaha, då var det vanlig måndag igen. Älskling ringde, stackaren är ensam på jobbet idag. Spelade Rödsle damcup igår. Gick väl sådär, men är inte helt onöjd. Första matchen förlorade vi med 4-0 mot Vimmerbys förstalag (som sedan vann cupen mot Rödsle i final). Tre av målen kunde jag inte göra så mycket åt, de var bra, men det fjärde målet var en riktig tabbe. Andra matchen mötte vi Timmernabben och förlorade med 1-0, lite surt att vi inte fick in något mål där. Sedan spelade vi mot Tjust där vi vann med 2-0. Sedan hade vi Rödsle i final. Där tror jag att vi var lite för heta och ville bara fram så vi tappade försvarsspelet och låg under med 3-0 efter tre minuter, sedan spelade vi på bra, jag gjorde en del bra räddningar och vi fick in ett mål. Sedan avslutades målskyttet med att Rödsle gjorde 4-1. Jag är ändå nöjd med tanke på att både Vimmerby och Rödsle ligger i tvåan, Timmernabben i trean medan Tjust och vi ligger i fyran. Jag tycker att Vimmerby var det bästa laget så de förtjänade vinsten. Idag har jag lite ont här och var, knäna är blåa, armbågarna röda och kroppen är seg så det är skönt att ha en hemmadag idag. Får se om det kommer upp några bra bilder på hemsidan....
Later...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0