Ett tag sen nu

Nu var det ett tag sen. Var ju, som sagt, i Kalmar i fredags med Åsa. Först gick vi på stan. Jag hittade en väldigt läcker brun skinnjacka på H&M för 400 kronor. Mycket nöjd! Sen såg vi Snabba cash. Den var helt okej men inte riktigt så bra som jag trodde att den skulle vara. Lite småseg måste jag säga men Joel Kinnaman är ju så sjukt bra skådis. Sedan åkte vi hem till Åsas lägenhet, åt lite chips tittade på teve och somnade. Lördag åkte vi in en sväng till stan också efter lite om och men med frukosten. Kom hem med bussen vid fem sen åkte vi till Mathias föräldrar och åt god trerättersmiddag och drack gott vin. Förresten glömde jag skriva. Träffade Ida på bussen ner till Kalmar. Det var så kul för det var så länge sen. Ida är go. Igår så tränade jag sen åkte vi till Gröndal och åt rotmos sen åkte vi hem till Kent och Marianne och åt bullar. Mycket åkande i helgen och den har gått sä väldigt fort, men mycket skoj. Idag ska jag plocka här hemma och sen är det träning vid fem. Imrgon ska jag åka till Långemåla och sätta blommor och ljus hos pappa. Sen blir det middag med mamma. Skriver nog mer sen... Nu ska jag göra något annat...


Kommentarer
Postat av: Åsa

Tack för du kom Karin =D <3<3

2010-01-26 @ 17:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0