Frukost

Sitter här och äter frukost och tittar på teven. Bella gnäller om frukost som hon ska få nu... Husse hade ju hällt leverpastej i hennes matskål och ställt den på bänken så hon var jättesugen. Det är så skönt när man inser att klockan inte ens är nio och man redan har varit ute med Bella, ätit frukost och gett henne frukost. Good. Ska jag bara klura ut vad jag ska ha på mig för kläder sen och vad mer jag ska ha med till Kalmar. Det ska bli skitskoj, men samtidigt så är det alltid lika tråkigt när jag inte får somna brevid min älskling. Han är alltid så go på morgonen innan han går till jobbet så kommer han och lägger sig i sängen ett par minuter och kramar på mig. Det är alltid lika underbart. Varför kommer jag aldrig på något roligt att skriva? Hmm. Kanske kommer på något sen och skriver igen då...
Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0