Idétorka

Jag har så svårt att komma på något intressant och roligt att skriva om. Världens sämsta fantasi, typ. Ska hur eller hur snart börja laga lite mat tills älskling kommer hem. Blir torsk och potatismos idag. Smaskens! Idag har jag inte gjort många knop utom att tagit en promenad med Bella och varit på Maxi och handlat. Det är så tråkigt att komma på middagar. Blir kanske fläskfilé imorgon. Om jag inte minns helt fel så ska vi ha en i frysen. Träning ikväll. Så gutt, det behöver jag. Hoppas att det kan bli lite målvaktsträning ikväll.
På tisdag har det gått ett år. Det är helt sanslöst vad fort tiden går. Den bara flyger iväg. Det känns som igår allt var som vanligt. De senaste åren fattar jag ibland inte ens själv hur mycket livet har förändrats. Snart har det gått två år sen pappa blev sjuk. TVÅ år, det är helt obeskrivligt. Jag saknar honom, väldigt mycket!
Tog faktiskt fram in tvärflöjt igår och spelade lite. Det var länge sen men det är roligt. Bella blir så lugn så hon somnar nästan när jag tar fram flöjten eller Mathias gitarren.
Det är sån tur att jag har haft Mathias när vi har gått igenom allt det här. Det är mycket både han, jag och vi tillsammans har gått igenom under de här två åren. Det har verkligen stärkt vårat förhållande. Vi har varit tvugna att gå igenom sådana saker som ingen vill gå igenom och vi har klarat det bra, han och jag. Jag är så glad att han har funnits vid min sida. Utan honom vet jag inte vad jag hade gjort. Jag tror inte han förstår hur mycket han har betytt för mig. Det kommer han nog aldrig att kunna förstå heller. Det är obeskrivligt. Älskar honom lika mycket som livet själv. Kärlek!
Får se om jag har något mer intressant att skriva ikväll eller så skriver jag nog imorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0