Lista

Det här är min lista på Spotify som jag håller på med. Har inte fixat någon speciell ordning än och är långt ifrån att ha lagt till all musik. Kom gärna med tips...

Älskad från första stund - Peter Lemarc
Den jag kunde va - Mikael Wiehe
Men bara om min älskade väntar - Nationalteatern
Flickan och kråkan - Mikael Wiehe
Sång till friheten - Various Strategic
Tusen bitar - Björn Afzelius och Mikael Wiehe
I himmelen - Magnus Uggla
1:a gången - Magnus Uggla
Let it be - Paul McCartney
Yesterday - Paul McCartney
Tears in heaven - Eric Clapton
Hero of war - Rise Against
Oh Susie - Secret Service
Weolcome to my life - Simple Plan
Perfect world - Simple Plan
Die mauer - Ebba Grön
Märk hur vår skugga - Imperiet
Himlen är oskyldigt blå - Ted Gärdestad
För kärlekens skull - Ted Gärdestad

Har bara börjat med den här listan än så långe. Kommer att komma många bra låtar till. Nu ska jag gå och plocka in tvätten... Jippie...

Kommentarer
Postat av: Bulan

Ååh. Första gången med Magnus uggla är riktigt bra. Betyder mycket för mig!

Ainbusk har gjort två fina låtar:

Förevigt nu och älska mig ;)



Dom tycker jag om!

2010-01-27 @ 14:44:41
URL: http://lisakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0