Söndag igen

Jaha, då var det söndag igen. Var på 45årsfest igår i Långemåla. Trevligt trevligt... Idag har jag tränat, det var gutt jag behövde det. Sen har vi städat lägenheten jag och älskling. Var tvungen att rensa min byrå eftersom jag köpt nya kläder och den redan var överfull. Vi var och shoppade i fredags i Kalmar, jag köpte en hel del faktiskt. Men allt på gina. Köpte ett par vanliga jeans för 99 kronor, en grå klänning för 49 kronor, en grå kofta för 99 kronor, ett par svarta jeans för 399 kronor, en röd tunn tröja för 149 kronor (som de precis höll på att packa upp), en svart tröja för 249 kronor och ett skitsnyggt midjebälte för 99 kronor. Älskling fyndade också på rea, en snygg skjorta, en Lyle&scott-tröja och en piké av samma märke och en tröja på jack and jones som han har tittat på länge, länge... Både jag och älskling är så uttråkade ikväll men ingen orkar att gör något. Precis när jag skrev den sista meningen så ringe han till min telefon (från köket) och sa att jag skulle komma för han ville ha en puss. Så fruktansvärt söt! Älskar den killen! <3Får uppdatera mer imorgon, kommer inte på något skoj att skriva ikväll. Bara att kliva upp ur sängen kvart över sex imorgon och ner i tvättstugan. jippie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0