Söndag

Sitter här nu, har inte uppdaterat på ett par dagar. Älskling spelar gitarr bakom ryggen på mig. Det är mysigt. Har varit en bra helg. Vi har bland annat varit i Långemåla och sen har jag tränat. Det är alltid lika gutt. Jag behöver min träning, annars skulle jag bli knäpp... A-kassan stular, igen... Jag blir så trött på det. Måste ringa dem imorgon. Kan jag inte bara få ett jobb så jag slipper alla dessa papper? Jag och älskling såg den nya filmen Sherlock Holmes ikväll. Den var väldigt bra tycker jag. Absolut sevärd. Imorgon ska jag städa lägenheten och på onsdag ska jag till Långemåla och vara hundvakt över natten. Har egentligen inget vidare intressant att skriva så det känns som att det här inlägget inte blir så jätteintressant. Kommer förmodligen snart att somna på soffan, som vanligt. Kanske kommer på något mer intressant att skriva imorgon. Får väl hoppas det, i alla fall...
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0