Städa

Gaah, städa... Så tråkigt. Skulle vara så skönt om någon bara kom hem till mig och städade... Jag är beredd att betala. Måste sätta igång nu, skulle egentligen typ satt igång för en timme sedan. tråk tråk tråk, men efter det här inlägget SKA jag sätta igång. Mamma kommer till stan idag. Hon ska in med bilen så det blir nog en fika med henne. Vi badade igår, det är helt sjukt vad många som måste ha träna som ett nyårslöfte. Var dubbelt så många mot vad det brukar vara på vattengympan. Helt fullt i bassängen! Jag kan inte rå för det men det känns så ofräscht att träna i vatten när man typ är på varandra. Jag ryser bara av att tänka på det. Nehe då, hoppas att alla med nyårslöften ger upp snart. Hoppas de inte har löst medlemsskap. Hoppas, hoppas, hoppas... Apropå träning, vad är det för fel på Oskarshamns kommun. Är det lag som har satt ut träningstid från och med måndag vecka två, då får man väl helt enkelt se till att planen är fixad till måndag vecka två. Jag blir så arg när inga kan planera... Trots att jag tycker grussäsongen är så otroligt dryg så finns det typ inget bättre än att gå till träningen. Vad patetiskt jag är, nu sitter jag här och försöker hitta på något att skriva om bara för att slippa städa, ta dig i kragen Karin! Vad kostar det att anställa ett hembiträde? Jag menar, gör man det svart kan det väl inte vara så dyrt, och tar man en polack så tar de väl typ 20 kronor i timmen max? Okej, okej jag ska städa nu. Ska bara se dagens middagstips på teven...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0