Tisdag

Tisdag, tisdag... Tråk dag för idag kommer inte älskling hem på lunchen. De skulle till Västervik och kolla på något annat reningsverk och sen är det ingen träning ikväll. Träning imorgon, jag längtar redan. Men däremot ska jag baka lite idag. Bland annat chokladbröd och sen någon kladdkaka jag hittade i någon tidning. Sen ska Susanne, Åsa, Daniel och Frida titta förbi så man kan bjuda dem på lite gott. Tränade igår, det var skönt även om kondition som sagt inte är min starka sida, men då är det ju ännu nyttigare att träna det. Brukar ta ett par träningar innan man kommer in i grusspelandet, hur bollen går, hur planen är (oftast hal) och att målet är så mycket större än i inomhusfotboll. Nu rä jag väldigt trött på att gå hemma. Hoppas de ringer från SAFT snart igen. Jag vill jobba. Det är bara jobbigt med alla papper, arbetsförmedlingen, försäkringskassa och A-kassa. Kan jag inte bara få jobba så jag slipper allt det där? Nej, nu måste jag se så jag har alla ingredienser hemma, annars måste jag gå till Netto och handla.

Bilden är inte helt nytagen, men inte heller jättegammal... 

                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0