Trötter

Fattar inte hur jag kan vara så trött jämt. Även om det har blivit bättre så känns det som att jag är så mycket tröttare än alla andra. Hmm, säkert någon vitaminbrist. Jag tycker om att sova, något fel med det? Gick upp klockan sju idag för älskling ringe, han hade glömt någonting så jag fick gå upp och fixa det. Var ingen idé att gå och lägga sig igen då utan bara att ut och traska med Bella. Jag måste boka klipptid, nu är det akut. Ska färga också men funderar på vad jag ska göra. Ska jag ha samma färg och typ bara fixa utväxten eller ska jag bleka och bli lite ljusare eller ska jag färga rött igen? Men det känns lite dumt för nu har jag försökt att få det brunt ett tag men inte lyckats och då ska jag förstöra det igen? Hmm. Det löser sig nog. Beslutsångest! Ska göra pastasallad sen tills älskling kommer hem på lunch, sen MÅSTE jag dammsuga. Skriver mer sen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0