Uttråkad

Jag är så uttråkad idag. Vet inte riktigt vad jag ska ta mig täll, även om jag skulle behöva ta tag i lägenheten så orkar jag inte det idag. Har varit seg ela dagen. Fast inte sjuk, seg, utan bara helt enkelt seg. Sitter mest och tänker. Jag tänker alldeles för mycket, tror jag. Jag behöver träna nu. Det är alltid skönt när man mår såhär. Har bara varit så mycket i mitt huvud sista tiden. Det vore inte helt fel att komma bort ett tag. Det hade varit helt underbart. Jag har ingen motivation alls. Ska i alla fall ta mig något att äta snart, det måste man väl. Har typ inget hemma känns det som. Får ta en tur till Maxi när älskling kommer hem. Ska bli så skönt med en helg med älskling. Det är så underbart att få vakna på morgonen och brara hålla om honom. Jag älskar den mannen. När jag skulle ta morgonpromenaden med Bella igår upptäckte jag att det hade kommit ganska mycket snö under natten. Det fick mig att börja fundera, kanske skulle vi ha ställt in cykeln i höstas?

                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0