Väntar

Väntar på älskling. Han kommer snart hem från jobbet och då ska vi, som sagt, åka till Mönsterås. Måste bara bädda sängen innan han kommer hem annars blir han sur på mig. Får ju faktiskt skylla mig själv, men men... Som sagt, bör nog helt enkelt bädda sängen innan han kommer hem. Nu är det raklam på teven, fixar det nu... Tur att det inte märks att jag var borta i typ tre minuter. Han till och med sätta i ett per örhängen och ta på lite deo. Wow! Mest speed jag har haft idag typ. Vill bara gosa med älskling igen. Det går typ i perioder ibland när man bara är lite sådär extrakär. Någon gång ibland så blir man helt enkelt nykär igen. Låter skittöntigt, men så är det. Nu är det så. Jag får inte nog av den killen alltså. LOVE! Han är definitivt mannen i mitt liv. Allt känns bara rätt och det är så underbart. Bella har också bra smak för hon är så extremt hussekär. Lite avis blir man ju men jag kommer nog på en andraplats, tror jag.
Later...

                      
                       Min absoluta favvisbild på de två! Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0