Ensam

Tråkigt idag. Jag är ensam hemma för älskling är på utbildning i Halmstad och ska sen vidare till Jönköping. Han kommer inte hem förren imorgon kväll någon gång. Jag säger då det, att då är det tur att man har träningen ikväll, annars hade det blivit riktigt drygt. Imorgon tar jag nog en tur till stan och kikar på födelsedagspresent till kusinvitamin. Har riktigt riktigt tråkigt. Vilket egentligen är lite konstigt för jag är ju alltid ensam hemma på dagarna. Det blir gutt med långhelg med hjärtat i alla fall. Fredag blir det påskmat hemma hos svärföräldrarna och i helgen blir det mat hemma hos mamma.
Uttråkad!!!


Kommentarer
Postat av: steph

ha en fortsatt trevlig kväll :D

2010-03-30 @ 20:53:32
URL: http://stephaniebell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0