Ny vecka

Jaha, idag skulle man egentligen börjat praktik på Inter Sport men eftersom Arbetsförmedlingen bestämde sig för att förstöra för mig igen så fick jag inte komma dit. Det grämer mig massor. Jag hade jättegärna velat vara där. Men de är ju så snälla på AF att jag får komma dit efter 1 maj. Jag blir så sur för det är nog ingen där som någonsin har varit arbetslös.

Åter till något annat, det känns som att jag har klagat väldigt mycket på AF senaste tiden, stackars älskling har jobbat hela helgen. Kom hem, till slut, efter klockan tolv inatt.

Om en vecka skulle pappa ha fyllt år. Han skulle blivit 54 år. Jag kan fortfarande inte förstå att han lärde sig åka snowboard på 50årsdagen och tre år senare så finns han inte längre. Du är saknad, pappa. Jag har fått så dålig fantasi på vad jag ska skriva.

Har haft en jäkligt skön träningsvecka och det ska bli en likadan igen. Det började förra söndagen med match, måndagen var det vattengympa med mamma, tisdag fotbollsträning, onsdag gymmet, torsdag fotbollsträning, fredag löpträning med mag- och ryggpass och söndag löpträning med intervaller. Denna vecka blir nog ungefär likadan fast förmodligen med match både lördag och söndag. Man känner sig så härligt glad när man har tränat. Gutt! Skickar med några bilder. Bilden på Bella var när vi hade varit på promenad härom dagen, en helt vanlig promenad. Jag funderade på att inte låta henne komma in så äckligt skitig var hon... Plus, snygga stövlar jag fick låna på älsklings jobb. Sexy sexy...



  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0