Ny vecka

Jaha, då var det ny vecka igen... I helgen har det stått mycket fotboll på schemat, men det började med att jag och mamma gick och badade i fredags och efter det åt vi jättegod mat medan älskling var och bowlade med jobbet och sedan gick till folkets park. Jag la mig tidigt. Sedan i lördags var det matchdags. Första gången på hur länge som helst som jag stod i ett elvamannamål och första riktiga matchen med KFF. Tyvärr så förlorade vi snöpligt med 2-1 med många bra målchanser. Jag tror vi hade två bollar i stolpen, en i ribban, ett friläge och ett mål bortdömt på offside. Båda målen vi släppte in var lite snöpliga. Det första var brist på kommunikation vid en hörna och andra målet missbedömde jag studsen på. Däremot fick jag göra en riktigt fin dubbelräddning som kände skönt under denna premiär. Jag tycker att vi ska vara jättenöjda då vi inte har haft någon möjlighet att träna utomhus alls under vintern. Det ser bra ut för säsongen, tycker jag. 
Nu vill jag ha ett jobb. Sökte precis ett jobb som sommarpersonal på Arenan här i stan. Det låter roligt men framför allt hoppas jag på SAFT. Jag vill tillbaka dit! 

Kram kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0