Outfit

Jag hade tanken på att försöka ta bilder på min outfit men det är ju faktiskt skitsvårt. Dels med tanke på att jag bara har min mobilkamera med typ 2 megapixlar (heter det då?) och dels för att vi inte har en enda helkroppsspegel i våran lägenhet. Så jag hoppade över det projektet och tänker istället vara kreativ och berätta vad jag har på mig. Har ett par svarta leggings (som jag tänker komplettera med ett par svarta strumpor i samma nyans som det inte är hol i hälen på (upptäckte precis att det var det i de jag hade på mig), ett vitt vanligt långt JC-linne, min skjorta från JC som jag tror att jag har visat tidigare kompletterat med ett skärp i midjan. Pricken över i:et är att håret är galet lockigt. Hoppas det går att se framför sig... Nu är jag hungrig, ska nog gå och ta mig ett par mackor med makgrill i tomatsås, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0