Snart helg

Nu är det snart helg. Ska bli så skönt. Imorgon blir det nog att bada med mamma medan älskling är och bowlar med jobbet. Sen får vi se om jag och mamma tar en bit mat eller något. Det blir nog bra. Sen på lördag ska vi åka och spela träningsmatch mot Högsby. Det är riktigt pirrigt med tanke på att det är första riktiga matchen med KFF, dessutom mot mitt tidigare lag, plus att jag inte har stått i ett elvamannamål på riktigt på hur länge som helst. Men det går nog bra. Det finns ju en anledning till att det heter TRÄNINGSmatch. Sen på söndag får vi se vad som händer. Hoppas jag får chansen att se reprisen av Grey's Anatomy då eftersom jag tränade igår. Älskar den serien!

Hörs...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0