Träning

Härligt med träning igår. Dock gjorde jag en dum slägning och landade på armbågen och det gör fortfarande ont. Aj aj, inte bra. Sen vet jag inte riktigt vad jag har gjort med mina fingrar för de är svullna och gör ont. Känns typ som att man har vatten i fingrarna. men det går nog över snart. Det känns jätteskönt att våren är på väg för då slipper man känna sig som en Michelingubbe på träningarna. Helt sjukt vad mycket kläder man måste ha på sig. Något som är helt fantastiskt underbart är att snödropparna har börjat komma, det är ett vårtecken. Sen har jag även sett små krokusar och till och med några små starter till påskliljor. Jag och hjärtat är sugna på att dra utomlands nu, hoppas det kan bli något för det vore väldigt skönt! Han är verkligen mannen i mitt liv, den killen.

Vårtecken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0